Leta i den här bloggen

fredag 16 mars 2012

Veva igång

Ja det är då en jävla gåta hur jag ska få fart på mig själv idag. 
När jag hörde klockhelvete i morse och sen gick för att ta ut hästarna så sov jag fortfarande. Fy tusan för att gå UT direkt ifrån sängen. 
Ändå tycker jag att det är så mysigt nu, det luktar gott ute, man hör svanar, det är mulet och lite vind... aaahhh. Fast nu bryter svetslågan igenom molnen synd nog. För mig får det gärna vara mulet. Spökväder is the shit.



Idag har jag ätit cortison i två veckor. Ja det är lite bättre i kroppen men vad tjänar det till när man inte vilar? Jag har inget val heller... BAH!


Markis ville gå ut idag när de andra gick ut så det är ju ett friskhetstecken. Själv har jag inte mycket till friskhetstecken. Det är tydligen fredag och jag är heldö. 
Det roligaste idag blir väl att gå och lägga sig eller nåt. Eller steka hamburgare. Jag orkar ingenting. 


Kanske jag ska börja tjuv-påska lite? Sätta dun (!) i ris och sånt. Påsken är mysig tycker jag. Fast jag helt tappat smaken för snarr. Vad är det för dumheter?