Leta i den här bloggen

lördag 10 mars 2012

Bilder ur ett dockhem

Fatta, kaktusen blommar. Den har alltså inte dött.


Lördag och man vaknar halv sju. 
Fantastiskt, men mot alla odds så somnade jag om. 
Idag ska vi försöka att utan ledighets-hets göra saker som är återhämtande och trevliga. 
Jävlarr om jag inte ska kasta på en stek. 
Jag köpte en flarra Tommasi Appassimento förut och det har ju kunnat passa fint till dylikt livs. 


Den här fick jag av mamma igår för hon tyckte jag hade varit duktig med pyssel och papp i veckan. 




Idag ska jag gå ner till två cortisontabletter från tre. 
Det har gått rätt bra att äta dem nu på slutet och jag har väl inte blivit SÅ luftslottslik än. 
Bara lite. 
Kroppen känns också lite mindre öm men igår var jag tvungen att lassa spånbalar och rulla en storbal halm så... ja, skyll sig själv. 


Jag drömmer åt helvete. Samma återkommande idiotdröm att det är helvetesexet som är med mig och inte Pluto. 
Jag vet inte hur många gånger jag har drömt det nu, det är hundratals. 
Lika obehagligt varje gång.