Leta i den här bloggen

onsdag 7 mars 2012

Jävlar



En katt ställer man inte där man sätter. 
Eta Beta skulle in till veterinären idag för sterilisering men ett tu tre så i morse när jag skulle hämta henne så hade hon luskat sig ut. 
Hon måste ha teleporterat sig genom väggen. 
BAH!
Så nu har jag varit nervös hela natten i onödan. 
Inte för steriliseringen utan för att inte komma upp i tid. 
Nu blir det ett sånt där jobbigt antiklimax. 
Helvetesveckan har redan nått... är det onsdag idag? Ja onsdag. Det har gått av bara farten. 
Jag är så där uppdriven som jag blir när det är för mycket på en gång och jag tar itu med allt i rena galenskapen. 
Jag plockar pantflaskor, skräp, tvättar mattor, gör mat, ringer samtal, kastrerar katter, ordnar med papper och allt sånt som jag inte ens orkar tänka på annars. 
Jag vet inte varför det blir så här. Det är jobbigt men jag får mycket gjort. Jag vet att jag kommer att segna ner sen till nån slags aladåb - hög. 
Hypoman eller bara galen?