Leta i den här bloggen

fredag 23 mars 2012

Oh my man!

Jag på alldeles för dyra Hedins

Ja hant' man varit till byggvaruhus med Gubben och Gallben. För den som inte vet så är det mina föräldrar. 


Vi har införskaffat golvvirke på VÄSTANHEDE TRÄ OCH JÄRN, boxväggsmaterial och skruv på BYGG MAX. Golvvirket är mammas men jag/vi måste modellera om lite i stallet när det ska bli två fölboxar. Fyra granplywoodskivor blir med pusselkunskap och järn en boxvägg. Tur vi har allting löstagbart så det är bara att skruva ner och upp efter behov. 

Gubben och Gallben


Ni kan ju gissa om jag har haft bodypump eller bodypump idag och det har inte slutat än. Jag är galnare än en uppvriden gris på hjul i nedförsbacke som tagit amfetamin OCH fått ett idiotbrev från FK eller nåt. 

Igen


Jag har fortfarande efter fredagslivs (potatiskaka och kött) mössfan på för jag är så ful och skitig så håret delar sig och står av sig själv. Jag MÅSTE in i duschjäveln idag men i min vardag rationaliseras sådana oväsentligheter bort. BAH! ÄH! Men jag har fått mig lite vin. Alltid något sa Musse som rotade igenom Långbens godisgömma och bara hittade några ynka geléhallon. 




Hurra hurra det är fredag ida' och nu ska man supa och fröjdas
Hej och hå, det pockar på, för alla ska vara som nöjdast (nödrim)
Jävulen Amanda gå i takt
visa arslet i all sin prakt
Jag ger fan i allt
tar det kallt
spela musik på datorn och skriv på fejjan
bli galen i mjugg och göm dig på huset
veva igång å få fart på grejan'
eller fyll på en mugg och töm dig i ruset
Fredag åt alla, fredag åt mig
Ta den där kalla, sjung hopp och hej!


FUCK!