Leta i den här bloggen

måndag 8 oktober 2012

Fågelskrämmor och dumheter

Det funkar jävligt dåligt att sitta hemma och vara förbannad. Med det mesta får jag säga. BAH!

Mot alla odds är stallet klart och jag ska försöka vränga min skalle runt naturkunskapsuppgift professional. Hur det ska gå till vet jag inte. Jag måste nog ha en balja kaffe först, och så skriva spökhistorier. Det är mysigare. 

Ni vet väl att vi ska skriva spökhistorier nu när det närmar sig Halloween. Halloween är alltid den 31:a oktober och i år är det en onsdag. Synd att pumpor är så dyra annars hade jag lätt köpt ett gäng och karvat ut skräckansikten av dem och ställt ut som en landningsbana här med lyktor i. 

Såg ni "Face off" igår? Ett program där sminkörer tävlar med varandra i filmsminkning. Igår var det "Narnia" och fågelskrämmorna var inte att leka med. 



Usch. Fågelskrämmor är otäcka. Vad som helst i ett majsfält är otäckt. Brrr...

Annars kokar jag dillkött. Ja det är ju inte JAG som kokar det utan mera värmen från plattan men ändå. Jävligt ambitiöst men det var det enda som stod till buds. Och köttfärsöra förstås men då måste jag tina köttfärs. 

Hårt.