Leta i den här bloggen

torsdag 17 maj 2012

Knipa

Nä ska hon knipa igen så får hon vara så god att knipa igen medan vi är och fiskar. Stoet alltså. 






Inatt har nån backat över mig med en lastbil. Och sen har jag drömt att jag har tvättat oändliga maskiner med tvätt. Samma tvätt, gång på gång. Vad säger drömtydarboken om tvätthögar? Gammal jävla blöt och sur tvätt dessutom. 


Jag kan gissa. 


Men man skulle ju inte gissa. 


Igår skulle mamma vara hästvakt medan vi fick några timmars fiske-frist. Ja vad händer då? Tele jävla 2-nätet ballade ur så ingen kunde nå mig om det skulle behövas. Dessutom fick Pluto och jag napp samtidigt, han drog en Gäfdda och jag drog fast min fisk (som släppte), lina och flöte i det mest omöjliga mossbeklädda trädgren som fanns att uppbringa på jordens yta.


 Här stod jag, på grenen till vänster och så var det mer vatten. 


Sen stod jag och balanserade på densamma mitt i den strida strömmen i över 40 minuter och högg med en yxa bort gren för gren för att få loss skiten. 


Ahaaaa, kanske därför jag har träningsvärk idag?