Leta i den här bloggen

söndag 20 maj 2012

Astas frågor



♥ Vad har varit viktiga vägskäl för dej i livet?
När jag stack från han som misshandlade mig.


♥ Nämn tre fördomar du vet om att du har?
Svår fråga. Men jag vet att jag dömer alltid folk stehårt innan de bevisar mig om motsatsen. Så min fördom är nog att jag tror att alla är blåsta och elaka innan jag ser att de faktiskt är det. Eller inte då. 




♥ På vilka sätt lever du som du lär... och på vilka sätt gör du det inte?
Jag bemöter folk som jag själv vill bli bemött. Jag är en jävla moralkaka som vill göra rätt och GÖR det fast ingen skulle veta om jag fuskade. 


♥ Vad är du mest nöjd med vad det gäller ditt yttre?
Mina ögon och muskulösa armar. 


♥ Om du fick ligga med vem du ville... ett frikort helt enkelt... vem skulle det då vara. Välj en svensk och en utländsk.
Nej tack.


♥ Vem av samma kön attraherar dej mest?
Ingen. Jag kan inte bli attraherad av fruntimmer. 


♥ Vad retar du dej på mest med sittande regering
Att de inte är verklighetsförankrade. De kan inte tro att det finns folk som är sjuka och faktiskt inte klarar sig. De tror att alla fuskar. 


♥ Vad har sittande regering gjort bäst?
Det vetefan. 


♥ Beskriv dej som barn med fem ord?
Otrygg, busig, livlig, högljudd, fantasifull




♥ Beskriv dej som vuxen med fem ord?
Otrygg, stark, verbal, klok, psykiskt klen


♥ Berätta om när du gjorde bort dej en gång
Jag har säkert gjort bort mig många gånger. Men jag har ingen sån där riktig pannkaka att förtälja.