Leta i den här bloggen

lördag 5 maj 2012

Galanten från vidderna

Två mackor med räkost och kaffe, två kokta ägg med kaviar och sen en macka med ägg och kaviar. Och mjölk. 
Sen två timmars bodypump i stallet. Jag har säkert skottat ut tusen kärror dynga och in med motsvarande spånbalar som skulle få självaste David Banner att rynka på ögonbrynen. 


Två 150 grams hamburgare på det och en tocken däringa Magnum med vit choklad.


Fiske. Pluto fick en gädda och jag fick inte hugga ner sly.

Gädda på ingång

Sen fiske igen och den här gången fick jag mitt livs största röding vilken inte är så särskilt stor eftersom den största jag fått kanske vägde 5 hekto. Den här vägde kanske 8. Men ändå. 

Rödingen och fåret

Nu har hästarna fått sitt och jag fuläter pizzarester sen igår. Vi skulle behöva diska, tvätta och jag skulle VERKLIGEN behöva duscha men jag undrar jag om det inte ska bli lite gösfiske nu ändå...