Leta i den här bloggen

fredag 11 januari 2013

Noteringar so far


Det sitter 500 småfåglar på mina talgbollar. 

Det blåser så dra ända in i helvete så hästarna håller fast sig i stolparna. 

Jag mår kass och den där skitdyra hostmedicinen var rena rävgiftet. 

Posten som skulle varit kvar i statens ägo som en kommunikationsgaranti tänker dra ned ännu mer på landsbygden. SKITBRA!

Veden är slut. 

Grattis, mer snö. precis vad jag ville ha. Fantastiskt härligt. Vräk på bara, det här är ju löjligt. 

Folk är tokiga i huvet. 

Sjukvården i Sverige är sämre än i Polen på 1930-talet. 

Jag orkar inte mocka, ha in halm, spån, lassa hösilage i baljor, fylla vattenhinkar och bära ut dem, skotta mig ut på dyngstacken och in igen, blåsa bort medan jag drar in hästarna som är rädda för sitt eget stall bara för att det råkar blåsa JÄVULEN här. 

Det blåser jävulen. 

Snart går strömmen. 

Jag har sovit skitdåligt. 

Äh!