Leta i den här bloggen

söndag 22 april 2012

Söndags-jock som i Jock Ewing



Glasfiberrepstätning för spisar. Det har jag limmat på runt spisluckan. Tron'te på fan att limhelvetet sprutade BAKÅT och in i ögat på mig. Ja vad annars? Så jag fick stå och skölja med koksalt sen. Ögat alltså inte spisluckan. 


Vi har ju plöjt Pirates-filmerna här i dagarna på dagarna. Vi började med slutet på tvåan och sen hela trean och fyran. Igår blev det ettan så således ikväll eller när tid finnes så blir det två och tre igen. 


Hårt det där när man kommer i osynk. I alla fall så kan jag inte för mitt liv vara tillfreds med miss Swan. Kiera Knightly alltså. Om det är regin eller vad det är men hennes roll är så irriterande, gapig och skrikig och fladdrig och så tycker jag att hon härmar Depp i gesterna. Samma fejs i alla scener.... nä. Det går bort. 


Snart jävulen ska Pluto och jag skruva fäste till tanken på bilen. Det behagade rosta sönder och släppa mitt på motorvägen igår. 


Intressant värre.