Leta i den här bloggen

fredag 27 april 2012

Rangoon - film

Det kom en väderkärring. En vindvirvel som tar tag i allting. 


Annars ska man aldrig räkna med nånting. Jag hade tänkt att mocka och fixa. Jaha då var Näbben i skogen plötsligt. Jag fångade henne och började slå i stolp och laga tråd (igen) men tamfan så stod hon och pressade mot tråden igen fast strömmen var på. 


Jag tog mig en titt på strömaggregatet och då såg jag: jordkabelshelvetet var ur. 

Så det var bara att skala av kablarna och vira runt dem igen. Nu jävlar ska det väl fungera. 

Sen skulle jag leva sta med Rangoon på ridbanan. Hela förmiddagen sken solen men när Pluto kom och skulle filma oss sp kom världens skyfallshelvete. 

Men det blev en liten film i alla fall. Ointressant i början men bättre mot slutet. 

Film: Rangoon-film