Leta i den här bloggen

tisdag 28 augusti 2012

My name is Satan

Härligt. Klockan är sex och jag får sova vidare. Tror jag. Nej då behagar magen balla ur å det grövsta. Knip och kramp så jag får sätta mig på huset. Utan resultat! Fy fan vad värdelöst. 

Så jag får inte sova och inte skita utan jag får gå med den här knuten till mage tills en halv balja kaffe gjort sitt och det möjligen blir lite bättre. 


Tre omgångar senare så mår jag jävligt illa. Nej det är inte magsjuka, tro mig, jag VET om jag har magsjuka. Det här är jävulen. 

Och nu har jag satt i innerdörrarna och snart åker innanfönstren i. Istiden bankar på dörrjäveln ett halvt sekel för tidigt. Kom FÖRE snön nu då säger jag så fästingarna får fan åtminstone. De tre sista vintrarna har de gömt sig under snötäcket de jävlarna och den uteblivna tjälen. 

Önskelista:
Traktorgrävare
3 lass bärlager
2 lass stenmjöl
Plintar
Virke, skruv och plåt