Leta i den här bloggen

måndag 11 juni 2012

Löjl

Har ni haft tidernas ryggskott nån gång? Har ni annars SETT nån med tidernas ryggskott?


Det är ingen lek. Sitta är en pina, stå är jävulen, ligga är rena skämtet och gå är som att rulla sig i glas och taggtråd. 


Det här hade ju varit bara rena tjatet om inte allt hade ställts på sin spets idag med en tid hos GYN. Jo visst, häva upp sig i en dylik stol med den här ryggen... ha ha ha. De hade fått hyra in en kranbil för att få ner mig. 


Så det blev inget av med det. Och eftersom Sverige stannar på somrarna så blir det inget blädderblockande förrän "efter semestrarna", den magiska meningen. Hon frågade mig när jag hade semester och det var nästan så att jag gav upp ett flat(!)skratt. 


Semester är för amatörer. Eller om det var tvärtom. 




Jag har pratat med Strömsholm idag om fölningarna. Loostigaste har gått dräktig 350 dagar idag. Strömsholmveterinärerna tyckte jag gott kunde avvakta 365 dagar så länge stoet ser ut att må bra, och det gör hon onekligen. 


Så då blir det att vänta då...