Leta i den här bloggen

lördag 16 juni 2012

Genomskådad

Mobilt internet är Jävulens påfund. Så dä så.


Igår åt jag en halv regnbåge ensam. Efter klockan tio dessutom. Till fotbllen.
Jag hade gjort iordning den till middag idag men nu är det bara halva kvar och den vägde väl ett kilo kanske. Men det är så förbannade gott. Ugnsbakad med salt, citron, lök och dill. 


Idag är det rena rama innevädret. Jag ska försöka baka den där kakjäveln som jag SKULLE ha bakat för över en vecka sen. Det blev inget av. Varje gång fattades det ingredienser och när jag väl köpt alla så orkade jag inte baka. 


Men nu ska jag försöka igen. Vit choklad och blåbär och så nån typ av sockerkakssmet med kokos. Nä jag är ingen bakerska av (kak)mått men man får ju lägga manken till ibland. Göra sig till som det heter. Låtsas vara huslig så inte man blir genomskådad direkt som den associala dödsmetalmånglare man egentligen är.


En kaka kanske håller fasaden uppe. 


Eller nåt.