Leta i den här bloggen

torsdag 26 juli 2012

Bakvattnet

Ja fy hundan. 


Idag har det varit psykologdag. Lång resa i värmen och med det här jävla huvudet till buds. Jag var så trött innan att jag kunde stå och sova. Ja jag kan inte påstå att var direkt just mycket piggare efteråt heller. 


Fångad i grytorna

Som pris att jag klarat av det hela så skulle jag få mig en Steakburger på MAX. Ja av mig själv alltså. Jag har velat ha en nu i flera veckor när jag sett reklamen (!) på tv. 


Anledningen till att jag sett reklamen beror på att bilden på burgaren dyker upp som en stillbild i rutan en nanosekund efter att programmet bryts och innan jag hinner byta kanal/stänga av ljudet. 


I alla fall så fick jag mig den här burgaren och jag var som vanligt förbannat hungrig och krävde livs. Stora mängder proteinrikt kött-livs. Men det var nån mysko smak och efter halva burgaren så hade jag kommit underfund med vad det var. DRAGON. 


Alltså, dragon. På en hamburgare. 


Jävueln. 


Jag har en gång blivit erbjuden strömming med dragon men det kan jag tala om att blotta lukten fick mig att tacka nej. 


Det känns tung go' vänner. Uff. Jag skäms, grämer mig, är ledsen... allt på en gång. Fölen som inte bidde nå bra som har kunnat bli så bra... uff. Ledsamt.