Leta i den här bloggen

lördag 14 juli 2012

Puman från vidderna

Jag är hungrig. Konstant. 


Sen har jag kommit underfund med att jag har förvandlats till en av de där bondkärringarna som jag själv har bevittnat i hela min livstid. Alltså inte kärringar som i gammal utan bara kvinnfolk som är tillsammans med en gube. Pluto säger käring och det är väldigt positivt laddat. 


Jag går i dyngstinkande jeans och fula kängor med håret i en jävla klut, allt för att få det undan från ansiktet. Jag är svettig, hungrig och trött - JÄMT. Varje stund man får sitta ner är guld värd och allt rättar sig efter djuren. Väder, djur och djurmat är nummer ett hela tiden. 


Ja fan vad rolig man blev. Vilket kap va. En puma från vidderna, ha ha ha!


Skitsamma. 




Idag när jag stod och skyfflade betfor så tänkte jag; vad ska man göra egentligen hela livet? Det kanske inte är så lyckat. 


Ja ja, skinksteken blev bra i alla fall och i morgon ska vi tugga i oss den . Jag skulle lätt kunna äta den själv utan nånting till. 


Jag kräver livs.