Leta i den här bloggen

tisdag 17 juli 2012

Det börjar bli löjligt

Det sitter en stor väderfjant i molnen och bara: "FLUÄÄÄHHHH, HA HA HAAAAA där fick de!" och sen backar han undan och tar en powernap lagom till vi dödliga vågar oss ut och eventuellt börja med nåt och då vaknar han igen och bara "FLUUUUÄÄÄHHHHH" igen. 


Fjanskitvädershelvete. Fram och tillbaka som nån förbannade flöjel. Jag har hellre fruset mars-väder än det här skiten. Fuktighetskammare uppepå en flytande mosse - nej tack. 


Gud vare frost och kyla när oktober lägger sin gyllene hand över världen. Då ska jag klippa löv med gräsklipparen som aldrig förr. 


Spindel i stallet bredvid min pekfingertopp

Jaha, efter stallhelsike så var jag väldigt hungrig om man uttrycker sig milt så jag gjorde äcklig pytt i panna med stekägg. Jag tror jag håller på att tappa smaken för allt smakar konstigt. Nu vill jag gå ut men törs inte för de åskar. 


Jag skulle verkligen behöva komma ifrån alltså. Ha semester. 07.17 gick jag upp idag. Då höll Röd oktober på att spränga sig ut genom min pissblåsa. Sen var det bara att veva igång med kaffe och hästar. 


ZZZZZZZZZZZZZZZZZ