Leta i den här bloggen

fredag 16 november 2012

Fråga satan


Hej Satan. 
Jag har lackat ur. Det kliar överallt och jag är ful. Elektriskt hår och landstingsbyxor, skitiga, omaka, sinande strumpor och tröjor med hål under vänsterarmen.  Mina sista jeans sprack igår och jag är nu helt utlämnad till min sambos jumpabrallor. Jag mår illa när jag vaknar, kan inte sova och när jag sover drömmer jag sjukt skit. Jag mår jävel helt enkelt och ingen räddning finns i sikte. Magen är en rekonstruktion av Hindenburg alldeles innan explosionen och resten av min kropp har ansatts av brinnande olja. I morse klev jag på mus-inälvor och alla jävla spännen, dragkedjor, knappar, snören, tändstickor och lås fastnar, går av, jävlas och uslas till förbannelse så jag kan bita mig igenom takbjälkarna i rent raseri. Vad rekommenderar du för droger?
Galen 1 Galen 2 Galen 3

Hej Galen 1, 2 och 3
Jag har bara en sak att säga till dig; skyll dig själv! Håll igen på födan så kanske du kommer i ett par landstingsbyxor under 80 kilo nästa gång. Och med nästa gång menar jag nästa gång du hamnar på sjukan, för där lär du ju hamna förr eller senare när du drumlat i gatan en gång för mycket. Och vad oljan anbelangar så är det snarare en tillgång än ett straff. Droger? Pja, sånt ska man hålla sig ifrån. Det kan vara rent skadligt. BWAHA HA HA HAA nej allvar. En lina i källaren brukar pigga upp. Och en vaniljsemla. 

Hej Satan. 
Varför är folk så blåsta? De kan inte skilja mellan päron och äpplen, de skjuter budbäraren och bär sig åt som dårar. Framför allt är de i vägen. Det är fan så man baxnar. Att den här jordjäveln över huvud taget inte vrider sig i krämpor runt sin egen axel, kommer ur omloppsbanan och börjar åka i åttor runt nån kvasar är rena gåtan. Jag funderar starkt på att skaffa mig en ballista. Hur monterar man en sådan?
Fullständigt utled

Hej fullständigt utled
Några M12 borde göra jobbet med ballistan. Och att folk är så blåsta ingår helt i planen om jordens undergång. Det tar sån förbannad tid bara. Å andra sidan får jag mig några goda skratt emellanåt. 

Hej Satan
Nu är snart den där förbannade juljävulen på ingång igen och jag vägrar sitta i långbänk eller laga en massa mat. Dessutom har jag inte råd med julklappar och nån gran orkar jag inte stjäla. Jag anser att jag har två val. Härda ut eller hugga av mig huvudet och steka det. Vad skulle du ha gjort?
Antichristmas 

Hej Antichristmas
Vad jag skulle ha gjort vill du inte veta. Och vill du det så föreslår jag ett skiftbyte längre fram. Jag ska ge dig ett tredje alternativ; lås dörren, sätt på dig hörlurar med förslagsvis "Painkiller" med Judas eller "Burn in Hell" med Dimmuborgir på repeat, koka makaroner och ät kall korv till. Till det gärna nåt med alkohol. Det förhöjer inte bara smaken på makaronerna utan blåser också ur det sista av de eventuella skuldkänslor som kan ha dröjt sig kvar. Ställ alarmet på 1:a januari och ät frukost till Ivanhoe. Sen är det bara utförsbacke till midsommar.