Leta i den här bloggen

måndag 11 mars 2013

Fullt skubb

Det är ett jävla bök. Man ska hinna vakna, pinka, göra upp eld, släppa ut hästarna och slå på kaffet samtidigt. 

Och så missar man ändå GävleDala. 

Sen hinner man inte mer än göra stallet och bländas till döds av svetslågan så man spricker i bitar som ett Grott-troll innan det är Cesar Milan och sen Seinfeld. 

Tur de har slutat med Hemsökta hus annars så skulle det aldrig bli nån mat. Men å andra sidan är det Beverly Hills Housewifes klockan fyra, Dr. Phil tio i fem och sen ska hästarna in. 

Ja ni vet, sen löper det på, Aktuellt, Judys domstol, Ullared, Det okända...

Jävla hårda dagar, men jag säger det, dö'-TV är det bästa för en uppskruvad skalle. Och argskalle. 


Egentligen skulle jag behöva ringa till en massa instanser och mejla men eftersom handläggarna lämnar ifrån sig sina fall som andra lämnar ifrån sig löss så vet man inte vem man ska prata med längre. 

Jag orkar inte... det räckte bra med mardrömmen som höll på att få mina tänder att lossna ur käken och hjärtat att hoppa ur kroppen klockan 04.50 i morse. Jag var så rädd när jag vaknade att jag skakade och hjärtat bultade i 190. 



Jag undrar om det är skadligt att må så där på nätterna? Genomleva världskrig kroppswise. Svetten lackar och man vibrerar som en centrifug. 

Kanske man ska söka för det där?

Ha ha ha ah ha hahaaaaa!