Leta i den här bloggen

torsdag 22 mars 2012

Olika grejer

Jodå, jag stod bligande och blinkande vid kylskåpet sent igår kväll och åt puffar. 

Det är då fan att man inte kan sova fast man är tröttare än Jävulen som har fått dra sitt eget rymdskepp över Styx. 


Idag ska jag till den stora psykologen. Det bär emot så in i helvete. Sol och värme = huvudvärk och sen är det så jävla dyrt att åka. Jag har inte råd med det här. Tur jag har frikort. Till psykologen alltså inte till bensinen. Tänk att ha frikort på bensin...

Igår

Idag är jag jävligt trött. Det kommer väl snart att slå över i galenskap. Jag måste bomba igång och fixa stallet innan jag ska åka. Lätt. Men faktum är att kropphelvetet har blivit fan så mycket bättre efter den här cortisonkuren på tre veckor. Det är bara nån dag kvar. På kuren, inte på kropphelvetet.

Idag

Om jag hade kunnat vila så hade det varit optimalt men jag har bodypumpat som aldrig förr bara för att jag måste. Ändå har jag drägligt ont, inte as-ont som innan. 


Referens professional. Man har liksom taket för smärta när man knappt eller inte står ut. Det andra är man van så med att man inte reagerar.
Man vänjer sig med allt sa Musse medan han tvingade Långben att stryka alla hans röda skjortor medelst eldkastare. 


Och san't ja dä: (länken)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14560905.ab