Leta i den här bloggen

torsdag 8 mars 2012

Möte med mig själv

Markis


Idag skulle det berömda trepartsmötet gått av stapeln. 
Jag, psykolog, AF-handläggare och Portal-handledare. 
Det blir ju fyrpartsmöte när jag tänker efter men då måste jag tänka efter och det vet jag inte om jag orkar. 
Men nu är ju en av dem sjuk och då faller också den andra ur så jag ska älga själv åtta mil till psykologen. 
Det kanske blir doppelganger av det hela, jag möter mig själv hos psykologen så jag starvar av i hennes gråa, alldeles för bakåtlutande, stol.


Jag har inte hört ett ljud från nån av dem på flera veckor. Från AF alltså. Det är skönt i och för sig men man vill ju gärna veta vad som sker. 
Eller inte sker. 
Tur att jag fixar själv då under tiden. 
Så länge jag orkar. 


Före färden är det hästkoll professional. Markis framben. Veterinärsamtal och pyssel. Jag tycker inte om när hästarna är klena. Uff.