Leta i den här bloggen

tisdag 20 mars 2012

Mackel

Lejon och Eta Beta, Prick ligger bakom. 


Eta Beta rymde ut igen = ingen sterilisering idag.
Jag kan inte säga att jag lade ner särskilt mycket energi på att stänga in henne utan hoppades mest på att hon skulle vara inne i morse. 
Det var hon inte. 
Jag hatar att göra saker i svinottan. 


Men jag fick ringa till veterinären i alla fall, den STORA veterinären. Hon skickade ut avmaskning igen så nu ska vi väl se om det kommer in på apoteket idag då. Men idag har jag ingen bil. Gnnnnnn. 


Men alltså Agria... de ringde 21.30 igår kväll och före åtta idag. Vad?! Där kan man snacka otid som Bullmamman pratar om. Vad är det för klockslag?
Jag behöver ½ liter kaffe om jag ska kunna kraxa fram nånting i telefon. Det var väl nog att jag fick hacka fram avmaskningen till veterinären med torr käft. Och igår kväll halv tio... om jag inte hade sett "Det okända" så hade jag sovit. Eller, jag hade suttit vid köksbordet och ätit kalaspuffar men det vet ju inte de. 


Och som av en Freudiansk slump så glömde jag mobilen i stallet så nu blir det inget prata av förrän jag går dit igen. 
Stor otur. 


Dunsta!