Leta i den här bloggen

onsdag 7 mars 2012

Livs och måleri



Kycklingsoppa med ingefära, wokgrönsaker, sesamolja, soya, lök, vitlök, tandoorikrydda, buljong... aaahhhh. 
Fiskpinnar, kokpotatis och pepparrotssås till Plutolåda. 
Men jag är oroad över Markis' ben. Han går inte bra. Jag får ringa till veterinären i morgon. 
Jävulen, och i morgon som det är psykologdags och dessutom så ska det komma in ett snöväder professional. 
Nu ramlar det på och snart är det fullmåne. 
Samma lika. 
Tänka vad lätt det kan vara och styra och ställa om man har pengar och kraft. 
När man ligger på botten av brunnen är det inte lika lätt inte. 
Idag har jag varit till biblioteket och skrivit ut flygblad om påskutställningen i Vedic art. 
Jag ska vara med i år och ställa ut. 
Synd att jag har sålt mina bästa alster, ha ha.