Leta i den här bloggen

måndag 12 mars 2012

Skylla sig själv

Snart är det dags igen


Ja det får man om man går upp i ottan och bär vattenhinkar en ansenlig sträcka för att fylla en balja med. 
Muraren behöver vatten och slangarna funkar ju inte än. 
Så före klockan nio hade jag redan gjort dagens bodypump. And more bodypump still to come. 
Bara för att kroppen är liiiite bättre efter en vecka med cortison och lite vila så brinner det i mig att vilja gå loss med allting. 
Jag kan inte vara still. 
Äh. 


Pappa ringde igår och frågade hur det var med handleden och allting, stalljobb osv. Han sa att han sett framför sig hur jag gick på knäna med en spade och kämpade mig blå. Ja vad ska man säga? 
Det var då pappa jag pratade med igår i alla fall, inte Musse Pigg på syra. 


Det är mycket som händer nu. Jag hinner knappt med. Men det är bra, det som händer. Det mesta av det.