Leta i den här bloggen

måndag 12 mars 2012

Blutsaft

Äppeldryck a 3.50 kronor. Tror ni jag köpte fler? Nej, EN. Idiot. 

Adrenalin- och beredskapspåslag men psykisk utmattning. 
Fin kombo när man ska göra saker i vardagen. Typ tänka. 
Jag glömde t ex att skicka träckprov idag och så trodde jag att det var lördag i övermorgon. 
Säger fel, tänker fel, gör fel. 
Fast däremellan gör jag mycket bra och mycket rätt. Duktiga Rune.


Storasyster Mimmi och Laban

Efter bodypump följer mera bodypump sa Musse Pigg när han fick rulla tunnan uppför backen som han nyss kastat efter Långben. 


Vattenhinkar till muraren, ett antal, och så stall. Dessutom har Mimmi och jag lurat i Markis, den gunstig junkern, medicin med äpplajuice. 
Det gick sådär, men det mesta som var i sprutan kom in hans mun OCH i mitt öga. Dra åt helvete vad det sved. 

Farbror blutsaft