Leta i den här bloggen

tisdag 20 mars 2012

Pyssel, papp, mackel, pussel, Frenkl, André och Strindberg

Loostigaste med mage

Å från andra hållet

Pappan till magen, Don Primero


Hästar hästar...
Man ska då tusan ha nåt att fundera över jämt sa Kalle P. 
Mystiska hältor och bandage professional. 
I morgon blir det bedömning igen av hur det är ställt med Fleka lu's ben egentligen. Och så kanske ringa veterinären, IGEN då. 
Fan, nu har vi varit förskonade länge men nu är det slut på det. 

Fleka lu med stödbandage OCH mage

Med den här farsan, Bocelli

Nej hundan, nu är jag så där uppvarvad igen. Jag har varit ute och klippt ner ett helt förväxt buskage av brudspiréa. Fy fan vad drygt. Jag hade en sekatör med långa handtag som jag fick trycka på med knäna ibland för att grenarna var så tjocka. 

Och så har jag galenskapshets över att det ska ske en massa i morgon som det inte alls ska. Jo, jag MÅSTE till apoteket och hämta hästavmaskning. Undrar hur faen det ska gå till?


ÄH!