Leta i den här bloggen

lördag 15 december 2012

Fråga Satan!

Hej Satan!
Inte nog med att hela sommaren har varit en lång räcka av oändligt regnande, mygg, lera, fästingar och fanstyg - nu är det nån slags helvetesvinter med antingen tusen grader kallt eller blötsnö som gäckar mina nerver. Som om inte det vore nog så behagar min kropp pröva mig å det grövsta. Är det inte ångest och nervproblem, så är det nack- och huvudvärk, eller riktigt ryggskott så jag inte kan gå eller som nu - tidernas idiotförkylning med en hosta som känns kommen ur det segaste beck, fastnaglat med spikar i bröstet och som vid hostning känns som man försöker riva loss det med en bergsborr. 
Nu undrar jag bara, var är det mest logiska centrum för aptera tidernas bomb för att spränga jordklotet åt helvete?
Slut är bara förnamnet

Hej Slut är bara förnamnet. 
Om du bara visste hur många gånger jag lockats av den där bomben. Och det mest logiska centrum är lite "meckigt" att komma åt som det heter. Det sitter nämligen i en viss skreva på ett onämnbart ställe på en oåtkomlig person. Men jag tror ändå inte att det är lösningen, Du får helt enkelt härda ut med de substanser du kan komma åt och komma ut på andra sidan som en bättre människa. BWAAAA HA HA HAAA, nej skämt åsido, jag ska ge dig en hint: "Kanske i bryssel, kanske i badet, det blir lite pyssel, bland rosenbladet". 


Hej Satan
Är du verkligen så ond som det sägs? 
Blink blink

Hej Blink blink
Ja. 


Hej Satan. 
Vad köper man i julklapp till nån som kanske inte har allt men som inte förtjänar nåt mer heller?
Snål-Svea

Hej Snål-Svea
Om du vill göra dig omaket att inhandla en jättekartong och slå in den i papper med lack, snören och allt och sen när när vederbörande öppnat och funnit tomheten så kan du säga att det är en andel i ett svart hål och det är värt massor om inte annat i rent förvaringsutrymme. Allt du kastar in där försvinner ju. Har du tur så försvinner personen i fråga själv och du kan smita till baren efter ett gott dagsverke.