Leta i den här bloggen

söndag 19 september 2010

Ni kan aldrig tro på HELVETE...

…men jag har fått mail av Husmark Pehrson!!!

HA HA HA HA HA HA HA!!!!!



Dra åt helvete.. det trodde jag aldrig. Jag skrev ju för bra jävla länge sen mail till socialdemokratiska kansliet, Fredrik Reinfeldt och alla möjliga om hur Försäkringskassan och psykvårdsnissarna hållit på med mig. 

Jämförelsevis har jag ändå kommit rätt lindrigt undan och det säger en HEL DEL om hur illa det är. Om JAG har kommit lindrigt undan. 

Ja Husmarkskan har svarat i Renfeldts ställe och hon får ju inte kommentera enskilda fall men hur det än är så har hon ju i alla fall fått reda på hur reglerna slår och hur de i praktiken används av tjänstemännen. 

Annars var det bara samma rabbel som man alltid får höra men jag trodde aldrig de skulle svara.
Hon upplyste mig om att jag kunde vända mig till patientnämnden om jag var missnöjd med den behandling jag fått. Jo det har jag ju gjort… tji fick jag. Inte ens verksamhetschefen för psyk i hela regionen kunde göra något. 

Ja mycket ska man vara med om… och på valdagen och allt. Förresten befarar jag att högerspökena vinner med knapp marginal men förtidsrösterna skulle ju räknas ända tills på onsdag säger di…

Ja jävlar!