Leta i den här bloggen

onsdag 26 december 2012

Sjunkhål

Ja nu var det länge sen man motionerade. Herregud... kroppen är inte vad den har varit. Det enda jag gör oavsett om jag är sjuk eller inte så är det stall-bodypumpet. 

Ja skit i det, nu är det snart vår.

Slukhål från det ena till det andra, Fy fan vad otäckt. Kolla HÄR

Och kolla här:
Det här är i Malmberget, ett bergrum som startat in. 

Och kolla det här i Guatemala

Fy tusan vad otäckt. Bara ordet sjunkhål är otäckt. Och för den som kan läsa mellan raderna så kan ordet sjunkhål få en betydelse av rang. 

Det har faktiskt varit skapligt en period nu men igår... ett tu tre så kan man knappt hålla ögonen torra. Gråtmild och eländig till mods. 

I natt satte skräck-krampen in och höll på att tippa riktigt åt helvete. När man sitter på toaletten i mörkret (nej jag tände inte lampan) och kallsvettas, magen knyter sig så känner man sig inte så frän. 

Jag ska samla ihop mig till vi ska åka hem idag. hem till katter, hästar och ved, stickor i fötterna, kyla osv osv. 

Äh.