Leta i den här bloggen

söndag 16 december 2012

De flyr med allt mitt guld!

Landstingsbyxorna är väck. De har ersatts av långfillingar med ett hål för mycket om man säger så.

Över det har jag en sån där vit landstings- patientrock med knappar. Han skrattar åt mig Pluto, av nån anledning.


Skit samma, jag är sjuk. Dekadensen är total. Jag ser förjävlig ut och jag äter vad jag vill, vilket inte är mycket för jag har tappat aptit och smak.


Jag gjorde currysås idag utan att kunna smaka av den. Intressant.

Man får ju vara glad för att det inte är 500 grader kallt i alla fall. Snö ramlar som Morannon från taket.

Morannon är alltså svarta porten i Sagan om ringen och om ni lagt märke till hur den ser ut så ser snön på taket här ut likadant fast i snö.

Om man ändå fick ha Sir Väs' säng på tal om sagor. Utan gunget.

Nä om jag skulle ta mina sista krafter och skåpa in hästarna och bygga en snölykta. Så kan jag starva av i soffan sen. Bwa ha ha ha!