Leta i den här bloggen

söndag 26 februari 2012

Värre



Ja jag har väl druckit brinnande olja och gift som har slagit sig på lederna. 
Så känns det. 
Jag kommer bara inte ihåg när det skulle ha skett. 
Jag har väl Borrelia, Ockelbosjukan och Sorkfeber i kombo. 
Härligt. 
Boten mot det är en lina och en vaniljsemla. 
Jag kommer att torska på semlan för det skulle jag aldrig få i mig. 
SPLUTT!
Jag roar mig med att spela gammal TV-spelsmusik från 8-bits Zelda, Metroid och Kid Icarus. Nostalgi och nervlugnande. 
Det värsta är att jag måste nog söka läkarvård för det här och det gör man inte i första taget idag. 
5 år på en vårdcentral där man i alla fall bara blir sittande och sen får gå hem utan svar på nånting men med samma krämpor med sig i doggybagen. 
Det är fan ingen lek att söka för åkommor idag. 
Man blir bara motad i grind om man ens får en tid. 
Usch det här är inte roligt. 
Vardagen blir så förbannade svår.
Svårare.