Leta i den här bloggen

onsdag 6 mars 2013

Surt...

... sa rävajävulen om rönnbären. Idag gjorde jag om hela religonsläxan eftersom den försvann i cyberrymden igår. Det hade tagit mig hela da'jäkeln om man bara ser till själva skrivandet, med avbrott för stalljobb och mat. 

Rykta den ena och den andra står på tur. Näbben över Fleka lus rygg.

Jag försökte vara positiv idag när jag skulle göra om skiten och tänkte att "nu får jag en chans att lära in allt på nytt." HA! Hjärnan var blankare än Reingycklarens flint. Jag fick ett högst mediokert betyg på uppgiften eftersom den var ungefär hälften så utvecklad i text som det första jag skrivit. 

ÄH!

Skönt tycker Rangoon

Jag har i alla fall ryktat alla hästarna ute i solen. Livgivande. Men jag får huvudvärk. Dels av armrörelserna utöver den sedvanliga mockningen och så plus ryktningen. Det är jobbigt att rykta en hårfällande häst. Tro mig. 

Och så får jag ont i skallen av solen. Trots solbrillor modell större. Jag skruvade upp rullgardinen idag i alla fall. Inte ute utan inne i TV-rummet. 
Det blev inte av igår för när jag skulle göra det så blev hjärnan så där blank igen. Ungefär som skorna på en gatugycklare i Red-lights distriktet. 

Det kan fan ha solen i ögona' när det är Seinfeldt på TV. Min timme på dagen då jag inte gör ett jävla skit mer än att ligga under filtarna och flabba inombords.