Leta i den här bloggen

lördag 23 mars 2013

Osömn är världens lön

Jaha, ska det vara så här va? Först är man totalt död hela dagen och sen när man får sova så kan man inte sova. 

Och över huvudtaget, om man gör tre grejer i veckan så får man ligga i däck för resten. Ett göromål och man är utpumpad. Fint, verkligen trevligt. Livet på en pinne. Ge benet och håll i hatten. Sassa brassa. 

Nej jag är urlakad som en uppblött amöba i saltlag. Urblåst som en väv i vinden. Trasad som en bit ballong över öppen eld. Blähhhhhh....

Ja ja, till min stora glädje har Gods of War 4 kommit och om jag inte tar fel så är det snart i mina nävar. Sen ser ni inte mig. Förresten det gör ni ju inte ändå. Tur är väl det. För alla. 


Gods of War Ascension



Gods of War Ascension

Jag är bara le och vrång, ful i håret och illa klädd. 

Nu skulle jag kunna sova. Jag är trött som ett as. Tog snedsteg på affären av ren trötthet. Men om jag sover nu så kommer jag inte att orka mig ned till stallet när det är så dags och så kommer jag att må apa resten av kvällen. Det gör jag jämt när jag somnar till dagtid. Jag mår kass när jag vaknar. 

Och eftersom jag inte lider brist på nåt att läsa så har jag införskaffat "Scar tissue", sångaren i Red hot chili peppers' självbiografi. 

Det spelar ingen roll hur slut man är men är det intressant så kan man läsa hur mycket som helst. 

Sa Långben och hade en psykologibok och två svenskaböcker att läsa. 

Men man är aldrig för utbränd för att ta på sig nåt mer som ordstävet lyder.