Leta i den här bloggen

lördag 16 mars 2013

Oflyt, besvikelser och missbedömning professional.

Jag har nyss torkat ett katt i assele som tydligen inte kan skita klart när hon håller på. Fy fan. Pluto höll henne i bogdelen så att säga och hon passade på att riva av mig hela stortån med sin baktass när hon skulle ta spjärn för att springa ifrån oss. 

Blähhh!

Och så köpte vi pizza idag. Apropå kattskit. Det var bacon på den som smakade helvete. Jag spottade ut det och pizzan är kvar. 

Nu har jag tappat aptiten. 

Jag skulle få sovmorgon idag också men jag vaknade i femsnåret och sen har jag vaknat varje kvart fram till halv nio då jag gav upp. 

Inte odelat lustiga alltid

Och jag tänkte vi skulle handla idag så man slipper den där söndags-vi MÅSTE handla- grejen. Jaha, då åker vi till stan, in på Ö o fjant och köper ett diskställ för det vi har i trä ska jag bryta sönder och elda upp, jävla rappelgrejer, och sen orkade jag inte ens stå upp. 

Jag blev så yr och trött på fjant-B att det bara blev pizza och hemfärd. Och pizzan... ja, pffff. Skit. 

Nu måste vi handla i alla fall i morgon för jag har tappat idéer på falukorvsmat. Eller rättare, jag har gjort de flesta. Potatis, korv och pepparotssås, mos och korv i ugn, ris och korvsås, makaroner och korvsås, korvgryta, korv och makaroner och korv och spagetti. 

Nästa gång skickar jag bara med en korv i matlådan.