Leta i den här bloggen

torsdag 21 mars 2013

Vridet

Ross Noble var utslagen och bodde i ett ruckel i grannbyn. Han sålde hö men när vi kom dit och skulle hämta det så var det mögligt och han var full. Vi pratade om hur tusan han kunde vara så briljant på scen och så väck privat. 

Ross Noble

Ja efter det så sprang vi omkring på en kyrkogård, vidare ner i gamla skollokaler och där träffade jag på Bam Margera. Först hans föräldrar men sen själva Bam. Han låg i en soff-säng och slötittade på nåt filmaktigt och bredvid honom låg hans tjej eller fru om de nu har gift sig och så Ryan Dunn. 

Bam Margera och Ryan Dunn

Ja Ryan Dunn, från Jackass som körde ihjäl sig. 

Jag gick fram till Bam, tog i hand och sa att han och Jackass-gänget hållit mig vid liv under några år när jag mådde som sämst och att han skulle ha tack för det. 

Jag var osäker om jag skulle ta Dunn i hand för han var ju död. Men samtidigt ville jag inte vara oförskämd så precis när jag tog honom i hand så vaknade jag. 

Med sådana drömmar blir dagen lätt lite vriden. Som att det var spikrakt annars...



Uppgiften idag var att skriva en argumenterande text på ca 600 ord. Jag skrev en på 599. Nära nog.