Leta i den här bloggen

onsdag 15 augusti 2012

Andra vågen

Skjut sappören. Murarna kommer att sprängas!

Jodå, på eftermiddagen började det och på kvällen var fan lös. MYGG. Hela stallet var fullt, hästarna, jag, jävulen. Och naturligtvis - myggsprayen var slut. 

Jobbigt

Gud vare myggtabletter och insektsfångare men man måste gå ut brett. Jag har inget flygunderstöd varför jag ska inhandla det idag. Fort. Och är det slut så kommer jag att tugga mig igenom disken av ren ilska. 

20 minuter senare

Ja nu är jag tillbaka igen efter ett helvetes arbetspass på toa. Nu står det och väger, på väg att vicka över den riktiga skräck-kanten. 
Jag måste en massa saker men nu är modet på väg att svika mig. Händerna skakar och svetten lackar. Det går inte att skriva sig ur det. Jag får bara hoppas att det vänder medan jag går i barndom. 

Fy fan för ångest. Fy fan säger jag.