Leta i den här bloggen

torsdag 16 augusti 2012

Lustig lista


♥ Godaste snabbmatenMax chicken delifresh

♥ Vinet du dricker just nuRuffino

♥ HundrasenSchäfer


♥ KlädaffärHA! Granngården eller nåt. Militärkläder.

♥ Godaste snacksenKalla fiskpinnar i dillgräddfil.

♥ Smarrigaste smågodisetJag kan inte med smågodis längre men möjligen sura skallar och hallon-lakritsskalle.

♥ Låt det nynnas på nuJustin Hayward - Maybe it's just love


♥ Radiokanal som oftast lyssnas påP1 - sommar

♥ FavoritglasssmakenMagnum strawberry/vit choklad men den kan jag inte heller med längre.

♥ FavoritförfattareEdgar Allan Poe, Guy de Maupassant, Bram Stokes osv men nu läser jag GW. Skitsvårt. Många är bra. De flesta är döda.

♥ Tvserie någonsinNånsin också? Jaha... Poirot är ju välgjort, Ullared ger mig lugn, Dr Phil är intressant, Real housewifes är lagom hjärndött... allt har sin funktion. 

♥ Tvserie du längtar efter till höstenDet Okända, Mannen som talar med hundar

♥ Världens bästa filmSagan om ringen - trilogin

♥ Film där du kan flest rubriker utantillSagan om ringen-trilogin

♥ Klädesplagget i garderobenMin fina klänning i grönt som jag fick av en vänlig själ. 

♥ Doften i parfymsamlingenJag kan inte med parfymer heller.

♥ Godaste kaffet

Det jag får på morgonen och som jag bryggt själv.