Leta i den här bloggen

tisdag 18 september 2012

Skitbrunns-issue

Det känns rysligt idag. Läskigt. Oroligt. Usch. 

Jag ska försöka ta min usla kropp till ansträngning professional i stallet. Inte önskvärt när det uslas i förkylningen. Eller vad det ska kallas det här eländet i bröstet och snoken. 



På morgonen här har jag gått lös med lien runt skitbrunnen. Om slamsug kommer oförhappandes och inte hittar brunnfan vilket har hänt ett antal gånger. 

Jag stod och diskade här för nåt år sen. Ja jag diskar årsvis. Jaha, slamsug kom ner på gårn här och jag skickade ut Pluto till karlamansmästergörat professional. 

Liksom, nu när man råkar ha sig en karlslok så kan man för EN GÅNGS SKULL i livet få vara fruntimmer och stå vid diskbänken och låta the man in the house gå ut och ta tag i sånt där som lastbilar, traktorer och annat jock och byk som man har själv har fått bita i i alla tider. 

Nähä, då kommer han in igen för han och de två gloparna som körde slamsugbilen HITTADE inte brunnen. Så jag fick sleva mig ut med kökshandduken i näven och tidernas fulaste outfit för att peka på. BAH!

Otack är världens lön.