Leta i den här bloggen

fredag 7 mars 2014

Beach -the big rip.

Ja ni vet när universum till slut har expanderat, den mörka materian alltså, så allt slutar i "the big rip". Allt slits isär. Om det nu inte finns fler universum då så vi kolliderar med ett annat och det blir en ny Big bang. 

(Följer inte alla de här vetenskapsprogrammen om universum?)

Men jag tror ändå att den ena eller andra företeelsen kommer att åtminstone stoppa upp vissa saker. Det tar slut. Till och med Plura kommer att lägga av. Att göra tv i alla fall.  

Folk, ni vet "folk" brukar ju sikta på beach - 2014 som i år då. Annars är det ju beach - ett annat år. Vad man siktar på är vad jag förmodar att bli mer tränad och se mindre avskräckande ut i bikini eller baddräkt. 

Badning medelst hukning

Kapitulation 


Jag siktar på beach - the big rip. Det är nog så lång tid det kommer att ta för mig att uppbåda motivationen att göra nå't åt den här lekamen man blev begagnad med. Om jag väl sätter igång så går det nog men att sätta igång... pfff. 

Jag kommer never the less att åla i vassen i skymningen och då är man ändå för kall för att bada. Skitsamma. Om nån tittar åt mitt håll så låt dem pinas.