Leta i den här bloggen

söndag 8 juli 2012

Blandade grejer

Jag är så förbannad på tv. Fyran är värst. Nej jag vet, jag kan inte sluta tjata om det här. HUR kan man köra reklam och trailers för kommande program så till den milda grad att det tjatar hål i tv-rutan?! 


Igår skulle vi se "The Happening" och fem minuter före, gissa vad fyran sände en trailer om för film för sjuttielfte gången? "The Happening". 
Dessutom en trailer om avslöjade alldeles för mycket. Nu hade jag ju sett filmen förut men det är jag det. 


Igår var det en jävla läskas laddning i luften. Den är fortfarande kvar idag. Delvis. Vissa kvällar/nätter så finns inte ens tillstymmelse till sådan känsla men igår... pfff. Skräck. 
Bysjön/Dalaälven 20.30 igår


Det är idag man ska åka till IKEA och sånt va? Handla. 


Ha ha ha ha!