Leta i den här bloggen

måndag 27 februari 2012

Tjuvarnas jävla marknad



Speciellt på landsbygden. 
Speciellt överallt. 
Man är ju för fan beredd på krig. 
Det finns ingen hejd nuförtiden på folk som håller på med ljusskygga grejer. 
De kan härja fritt. 
Det är upp till var jävla man att slå vakt om sig och sitt hus. 
Gör man en anmälan så läggs den ner trots bevis. 
Mitt jävla ex som terroriserade mig OCH ERKÄNDE blev ändå inte dömd för brott inte kunde styrkas. 
Ingenting går till åtal idag, man kan göra vafan som helst. 
Gå med kalashnikov på sta'n ger 4 månader. 
I sådana här bonnhålor så finns det ingen koll alls utan folk håller på med skumrask i hyrda lokaler helt utan kontroll och insyn. 
Jag rök just ihop med en som hotade mig med en bräda. 
Ja, jag backar ju inte vilket kommer att bli min olycka en dag. 
Men å andra sidan blir inte de dömda så blir väl inte jag heller om jag knäcker näsbenet på nån jävel. 
Förbannade pack!