Leta i den här bloggen

fredag 24 februari 2012

Playthrough

Födelsedagsmäster. 




Mamma fick den berömda korgen och Vassäran dök upp med sina telningar Pivert och Ståle i varierande sinnesstämningar. 


Ståle glad och skämtsam, Pivert outsövd och gallvrålande, tillika röd runt munnen och i näsan efter att ha ätit jordgubbar. 


Mormor och min avlidne morfars fru var med, jag hämtade upp dem och taxi-chaffade dem hem till mamma Gallbens hus som i vanlig ordning luktade bränd ugn. 




Nu är det minsann fredagskväll och inte vet jag vad det ska innebära. 


Här blir det inga extravaganser. Kanske Hulken på tv och Gods of war på datorn. 


Nej jag skojade bara, Hulken går bort. men gamla playthroughs på youtube är guldgrejer för en darrocka som jag. 


Jag hoppas verkligen att ångesthelvetet och nerverna håller sig på mattan under helgen så man får vila nån gång.