Leta i den här bloggen

måndag 4 oktober 2010

Antifjantax



Bilden: Två svampar i en korg. 

Ja det sket sig väl storartat idag. 

Här har man lånat bil och tvingat in sig i högtrycken och så ringer de från AF och säger att socialkonsulenten som jag skulle träffa är sjuk. 

Skit!

Annars då? Jotack 03.38 var klockan i natt när jag flög upp som om alla onda makter voro lösa under mitt usla skinn. 

Gubben har vi inte hört ett ljud av sen i förrgår och nu gör båda mina armbågar ont. Den högra mer än den vänstra. 


Bilden: Gullris, lyser gult i en höstpräglad trädgård. 

Men det känns förjävligt inombords…

Jag känner mig så ledsen och slut. Jag vill inte hålla på, inte kämpa och uslas. Här har man jättefina hästar som jag inte ens orkar rida på. 

Jag vill åka på dressyrträningar och utvecklas, äta gott, vara i mysiga ridhus, koppla av och vila, kanske åka utomlands…

Vem fan orkar kämpa så här?

Inte jag.

Inte mer.