Leta i den här bloggen

fredag 1 februari 2013

Dagen (och hjärnan) i bilder

Jag försöker vila hjärnan. Det är svårt när ordet "interpellationsdebatt" har ekat i skallen hela dagen. 
Det var bara för att jag såg utförsäkringsdebatten med Kristersson och Svensson i morse. Hon var lugn och samlad, han var spydig och märkbart uppretad och svarade inte på en enda fråga. Vilken jävla stil. Det märks att han aldrig varit i närheten av verkligheten. 

Men eftersom jag inte orkar skriva om sånt efter allt ståhej efter psykologiprovet igår så ska jag bara visa några föreviganden från idag. 

Och inte vet jag vad jag har gjort. Men det är ungefär 10 cm. Lägg märke till strumpan som sitter retsamt på sidvärts, fotsalva, PS3 kontroll och supernintendo på golvet, rosa nagellack med lila under på fingrarna. Och så mina bleka, för en gångs skull halvrakade, ben. 

Markis 19 år

Korv och Lejon (Sture Bergwall)

Prick

Efter tre dagar på mattan utan huve' blev det kremering. Och nej det är inte Gonzo från mupparna, det är min näve.